tankar om donken.

Vet inte vad det är, men på senare tid har jag gått o tänk på hur gått det vore att käka på macdonalds när jag kommer från jobbet.

Stanna till när man kommer från jobbet o köpa någon av deras burgare.

Inte för att deras burgare är något speciellt, tycker bättre om Burger king, men efter som det inte finns på min hem ort får man nöja sig med de som finns.

Kan vara oxå att jag bara vill ha något o tugga på, o få lite annan smak än morötterna ja brukar ha med mig till jobbet.

Föräldrarna säger att ja ska sluta tänka på donken. Lätt för dom att säga, som knappt har fasta mat rutiner.
 
Blir sugen nu på att åka till donken o köpa något, nä ska inte äta så här sent, visserligen är det inte midnatt så jag borde inte förvanldas till en gramlin :-D , men dummt att chansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback