snö

tur man inte behöver åka bil till jobbet efter som det kort sagt vräkte ner snö när jag åkte hem med bussen 16 tiden.. snö får gärna finnas på grannens uppfart så länge jag inte behöver skotta eller ha det på vägen när jag ska köra bil eller ut å gå .. missförstå mig inte nu.. tycker det är kul med snö för då kan man bli barn igen och åka pulka och ramla av och tumla runt i snön och frusta :)men det ska inte vara på vägen där jag ska fram.. man kan ju halka eller så åker man i diket..


tiden den går och går.. veckan känns segare än vanligt.. bara onsdag 2 dagar kvar till fredag kväll då det är tilllåteet att dricka grogg.. visst kan man göra det vilken dag som hälst men av praktiska själ är det inte så bra att komma bakis till jobbet.. kan ju alltid ringa och säga att man är sjuk.. fast man förlorar ju pengar på att inte komma.. vilket dilemma.. full å gla men ingen pengar.. eller nykter och trött men pengar på fickan



nä hopp och släng lingon bär 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback