Till nära och kära

Om ni är läsare av denna blogg så kan man se att jag inte brukar skriva så mycket personligt om mig själv.

Men nu ska jag göra ett undantag. Till min familj, min släkt och mina vänner. Jag älskar er alli hop. Ska nämligen ut och resa på sol semester, och om något oförut sett skulle hända, ska ni veta att älskar er alla på olika sätt. Bevara minnet av den glada person ni kännit hela ert liv. Vart jag än skulle befinna mig så kommer jag ha det bra(om jag nu inte skulle bli kidnappad) Jag hade många hemligheter var av ni kännde till några få men inte alla. NejNejNej Kommer inte avslöja några nu. Dom tar jag med mig i graven :-)

Nej jag är ingen terrorist eller galning som kommer göra något dummt. Så om någon säkerhets nisse läser denna postning eller annan som sysslar med underrättelse tjänst, så var lugn. Saker som man inte planerat kan hända, Är därför jag har tattuerat på min kropp: "Death is certain,Life is not" Du vet att du ska dö, men vet inte när. Kan komma ett rattfyllo i morgon och köra på mig när jag är ute och går så jag mister livet eller jag kan leva tills jag är 120år. ganska osanorligt att jag lever så länge men ändå.

Med vänliga Hälsningar P.R.O.S

p.s om resan går väll kommer denna post att raderas vid hemkomst, annars blir det mina sista ord till världen. d.s
p.p.s : 6/9-08 Resan gick bra och är hemma igen, på begäran så kommer denna post vara kvar. Var så himla skönt att komma till solen för en vecka nu när mörkare årstider kommer. d.d.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback