engergi dryck. bah skit snack

Tänkte gör en total sågning av energi dryck, som helhet även om ja bara prövat 2st storters olika märken. dom påstår att man ska få energi av att dricka det. hur kommer det då sig att ja kan dricka det i mellan åt och ca 10 min efter lägga mig o somna som ett litet barn?

då ger den ju inte energi utan bara en socker kick, nä hädan efter får de duga som grogg vrike, de duger energi dryck som i allafall,, mmm redbull vodka *vattnas i munnen*

vid dom tillfällen ja jobbat kväll och haft energi dryck me mig för att pigga upp mig framåt 22 tiden, tycker ja inte hjälpt mycket, bättre då att ha med en cola. dock inte ¤#%#%# light. fuck of light cola. eller fuck all light produkter.

medans jag ändå så har motorsågen framme, kan ja passa på att såga jolt-cola.  sägs innehålla lika mycket koffein som 2 koppar kaffe, det är inte häller ja märkt något av. att man skulle bli piggare att dricka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback